Aktualności
  • SITT wita!

    Firma SITT serdecznie wita wszystkich przyszłych i obecnych klientów.

Subskrypcja

Wizyt:
Dzisiaj: 15Wszystkich: 22240

Dlaczego My?

Outsourcing oznacza kompleksową obsługę informatyczną Państwa przedsiębiorstwa prowadzoną przez wyspecjalizowaną firmę zewnętrzną. Jak to działa? Wy przekazujecie nam kontrolę nad wybranymi obszarami IT, dzięki czemu oszczędzacie czas i pieniądze (utrzymanie własnego działu IT jest bowiem często bardzo kosztowne i nie gwarantuje odpowiedniego poziomu świadczonych usług). My zapewniamy stały nadzór nad sprzętem komputerowym od momentu jego zakupu, poprzez instalację, dostosowanie oprogramowania, przeprowadzanie wszelkich zmian i uaktualnień, naprawy serwisowe, aż po cały szereg specjalistycznych usług związanych z działaniem zaplecza informatycznego w Waszej firmie. Możecie nam Państwo powierzyć całość lub część infrastruktury informatycznej firmy, w zależności od indywidualnych potrzeb.

 

Redukcja kosztów w obrębie IT przy wyborze rozwiązania outsourcing SITT

 

  • brak kosztów pracowniczych: zatrudnienia, wynagrodzeń pozapłacowych, księgowych, świadczeń socjalnych, przygotowania stanowiska pracy, szkoleń

  • redukcja kosztów związanych z podnoszeniem kwalifikacji pracowników, przy nieprzerwanym dostępie do najnowszej wiedzy i technologii

  • łatwe budżetowanie: stałe koszty obsługi na podstawie abonamentu miesięcznego lub zadaniowego

  • optymalizacja sprzętu i oprogramowania

  • optymalizacja parametrów i związanych z nimi kosztów zewnętrznych (łącza, licencje)

  • brak konieczności inwestowania w sprzęt zastępczy

 

Bezpieczeństwo systemu informatycznego

 

  • opracowanie i wdrożenie polityki bezpieczeństwa firmy

  • ochrona danych

  • odzyskiwanie danych

  • kontrola legalności oprogramowania

 

Ciągłość pracy

 

  • wysoka wydajność systemów gwarantowana umową SLA (Service Level Agreement)

  • krótkie czasy reakcji

  • wygodne formy zgłaszania awarii: jeden punkt kontaktu SPOC (Single Point of Contact)

  • sprawna realizacja zgłoszeń

  • serwis dostępny 24/7

  • wsparcie w siedzibie klienta oraz zdalne