Dlaczego My?
Outsourcing oznacza kompleksową obsługę informatyczną Państwa przedsiębiorstwa prowadzoną przez wyspecjalizowaną firmę zewnętrzną. Jak to działa? Wy przekazujecie nam kontrolę nad wybranymi obszarami IT, dzięki czemu oszczędzacie czas i pieniądze (utrzymanie własnego działu IT jest bowiem często bardzo kosztowne i nie gwarantuje odpowiedniego poziomu świadczonych usług). My zapewniamy stały nadzór nad sprzętem komputerowym od momentu jego zakupu, poprzez instalację, dostosowanie oprogramowania, przeprowadzanie wszelkich zmian i uaktualnień, naprawy serwisowe, aż po cały szereg specjalistycznych usług związanych z działaniem zaplecza informatycznego w Waszej firmie. Możecie nam Państwo powierzyć całość lub część infrastruktury informatycznej firmy, w zależności od indywidualnych potrzeb.
-
brak kosztów pracowniczych: zatrudnienia, wynagrodzeń pozapłacowych, księgowych, świadczeń socjalnych, przygotowania stanowiska pracy, szkoleń
-
redukcja kosztów związanych z podnoszeniem kwalifikacji pracowników, przy nieprzerwanym dostępie do najnowszej wiedzy i technologii
-
łatwe budżetowanie: stałe koszty obsługi na podstawie abonamentu miesięcznego lub zadaniowego
-
optymalizacja sprzętu i oprogramowania
-
optymalizacja parametrów i związanych z nimi kosztów zewnętrznych (łącza, licencje)
-
brak konieczności inwestowania w sprzęt zastępczy
-
opracowanie i wdrożenie polityki bezpieczeństwa firmy
-
ochrona danych
-
odzyskiwanie danych
-
kontrola legalności oprogramowania
-
wysoka wydajność systemów gwarantowana umową SLA (Service Level Agreement)
-
krótkie czasy reakcji
-
wygodne formy zgłaszania awarii: jeden punkt kontaktu SPOC (Single Point of Contact)
-
sprawna realizacja zgłoszeń
-
serwis dostępny 24/7
-
wsparcie w siedzibie klienta oraz zdalne